ResecO

Direktlänk till inlägg 26 november 2010

LÅGOR TILL KNÄNA!!! XD

hej.

I dag så grillare Stina upp ett hus på skolans område.

(visserligen 5 cm högt men...)


Stina berättar.....

Jag och en annan kille i klassen hade gjutit ten vikingar som hörde till vårt tema,

Vi hade byggt ett hus där en fridfull viking familj bodde och då så skulle ten vikingarna anfalla, plundra och bränna huset.

När vi står på parkeringen (utom syn håll för bilar) (så hällde vi lite av någon vätska.  jag frågade inte läraren vad det var så jag vet inte) på huset och sen tände vi på..

men misstaget var att vår träslöjds lärare var inne och dörren hade låst sig inne från, men det tänkte vi inte på i stunden. 

... när vi tände på så började det att brinna. och...


brinna!!


vi sprang till dörren men den var ju låst, en anna kille var med oss på utsidan så när träslöjdsläraren till sist låste upp dören så sprang han och hämtade vatten.

killen hälde över vattnet på det lila huset. huset var nu i fleta olika delar. så vi var tvungna att lima ihop det igen..

men huset var för blött, så vi får lima ihop det en annan lektion...


Det lilla huset var meningen att brinna lite i kanten så det skulle se verkligt ut men i stället så blev det en riktig Eldskvåda för dom små vikingarna!! stakars...!!


Av: Stina, skrivet av nova och lite av stina:)

ps: är det något stavfel är det mitt fel (stina)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Titta på den här i stället     http://reseco.blogg.se

:)


  haha av linn :P

kom precis in från att ha åkt fyrhjuling bakom syrrans kille så jävla kul :D fast hade inga vantar så mina händer var som två stora is block när jag kom in, fast inte is block boxtavligen så klart men ni fattar :D   så ett tips använd vantar xD ...

Language

Klocka

Presentation

Gästboken

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra ??
 Ta bussen in till stan och te baka
 Ha på oss termobyxor en hel skol dag ( ni får bild bevis )
 fråga folk vi inte känner om vädret
 åka pullka i bara handduk ( bild bevis )

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards