ResecO

Alla inlägg den 4 november 2010

Hej,hej

I dag la jag värkligen märke till vad det blir mörkt fort, usch!! :(

jag gillar inte vintern det är så mörkt, blött och kallt, men om inte vinter finns så skulle julen vara utan snö och is och det skulle folk inte uppskatta, så det får va som det är :)


I dag  är det egentligen Jennys dag men hon kunde inte så hon fråga om jag kunde gö ett inlägg, och det är klart jag kan :)


I dag har jag mest sovit bort dagen sov till 11:10 inte normalt för mig men jag drömmde massa sjuka saker så det är inte så konstigt :P

Jag har jobbat lite med fakta och så har jag träffat Max som gett mig massa tips om hur man gör ett vikingtält, som är mitt nys projekt :)


nu kan jag äta så det får räcka så :) Puss & hej



peace out<3


av: nova :)

Language

Klocka

Presentation

Gästboken

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra ??
 Ta bussen in till stan och te baka
 Ha på oss termobyxor en hel skol dag ( ni får bild bevis )
 fråga folk vi inte känner om vädret
 åka pullka i bara handduk ( bild bevis )

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards