ResecO

Alla inlägg under oktober 2010

Hej, Hej xD


I dag har jag gått på bio med mina kusiner :)

Det blev (Dumma Mej) för små kussarna ville så gärna se den :)

Sen blev det stormiddag med alla i släkten!:D Kina gryta  MUMS MUMS :p

På kvällen gick vi bus eller godis med fina tre vampyrer, pumpa och en prinssesa

just det jag har spelat bandy massa i dag för mina kusiners skull :P


Puss & hej, ses nån gång :P  Av: nova norell kantarell Xd



Peace out<3

hej allihop :P

idag har jag int gjort så mycket vi hade håltimme, och då passa vi på att sätta oss vid datorn på bibblan :P  det är min dag i dag så det är jag som får göra inlägg :)

Om ett tag är det dags för idol, det sak bli mys 

men först måste man packa, min söte lille kusin ska döpas så det bär av åt det hållet :)  kanske lägger up en blid får se om jag orkar :P 

Föresten Karlstad katalogen kom i dg ser helt miffad ut ;P  


puss & hej XD


peace out<3

Hej hej ;)

 

idag har vi haft No (ljud) ,skolansval, svenska, spanska & idrott. Idrotten va roligast för vi hade olika tävlingar. Vi va indelande i två olika lag och när vi slutade så stog de två två. Men nu ska jag till stan så hinner inte skriva mer :p

hejsansväjsan! :D

 

av: jenny johansson ;D

Tjo kollar lite på Goggle och hitta lite roliga skämt ( NOT)


- Hur många syskon har du?
- Åtta stycken.
- Det måste bli väldigt dyrt.
- Nä, för pappa och mamma gör dem själva!




- Pappa, måste man tänka när man kör bil?
- Javisst, min lille vän, det måste man.
- Är det därför du kör så långsamt.




- Mamma, mamma jag har hittat en falsk hundra

  lapp .

- Hur vet du det?

- för det är 3 nollor efter ettan.



HAHAHAHA JAG SA JUU ATT DOM SÖG


Av : linnjonsson







Hej ,karolina och Wilma kom med värsta klagomålen i dag jävla ungar XD dom klaga på att jag och nova gjorde sånna här smilisar :P i stället för :p och sen att vi aldrig gör punkt så här har dom ......... :p:p:p:p haha skoja bara :P hej då !!



Av: Linn jonsson

Language

Klocka

Presentation

Gästboken

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra ??
 Ta bussen in till stan och te baka
 Ha på oss termobyxor en hel skol dag ( ni får bild bevis )
 fråga folk vi inte känner om vädret
 åka pullka i bara handduk ( bild bevis )

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards