ResecO

Alla inlägg den 7 november 2010

Haha hej jag tänkte lägga ut lite tråkiga skämt igen :P


1. Har du hört om kannibalen som fick hela kungariket och halva prinsessan?


2. Putte visar sitt nya hem för sina kompisar.

   -jag har inrett det helt efter eget huvud

   -ja, det värkar ju lite tomt


3. jag har ont i magen sedan i går. Kan det vara ostronen jag åt igår?

   - Ja de kanske var dåliga men det bruka man se när man öppnar dem.

   - ÖPPNAR DEM ?


4. -Tror du TV:n kan er sätta tidningen !!

   - ALDRIG !!!! hur kan man jaga flugor med TV:n!!!


5.  -Vet du villka jag såg i dag?

    - nej

    - Alla jag titta på!!!


okej dom här skämten sög mer än dom första xD


AV: linn jonsson


Lyssna på låten whiskey lullaby det är som hundra känslor kommer på samma gång XD


 

Language

Klocka

Presentation

Gästboken

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra ??
 Ta bussen in till stan och te baka
 Ha på oss termobyxor en hel skol dag ( ni får bild bevis )
 fråga folk vi inte känner om vädret
 åka pullka i bara handduk ( bild bevis )

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards